Обмін та повернення


Здійснюючи замовлення в нашому інтернет-магазині, Ви погоджуєтесь з наведеними нижче правилами роботи сайту.

 

Умови доставки товару регулюються такими законами України:

ЦКУ (ст.655 – 697, ст.712);
ГКУ (ст.264 – 271).

Ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам і приймаємо товар на повернення з будь-яких причин, навіть якщо “не підійшло” або «просто не так сидить» річ.

Коротко про умови повернення/обміну товару

▶️ Якщо не підійшов розмір або не сподобалася модель — ми приймаємо товар на обмін або повернення, але в цьому випадку доставку оплачує клієнт.

▶️ Якщо повернення відбувається з нашої провини (неправильна комплектація, заводський брак), ми зробимо обмін та оплатимо всі необхідні транспортні витрати.

▶️ Товар повинен бути упакований, не мати слідів носіння та прання, збережені всі бірки та ярлики.

▶️ Термін повернення обмежений 14 днями з моменту отримання замовлення.

Ця інформація не прихована і знаходиться у відкритому доступі на головній сторінці нашого сайту.

Транспортні послуги з доставки товару покупцю, як і повернення виробу, оплачуються додатково до вартості товару, зазначеного на сайті.

Умови повернення товару:

Регулюються на підставі статті 4 Закону України “Про захист прав споживача”.

Магазин інформує покупця про переміщення термінів відправлення у разі виникнення дефіциту товару за технічної можливості (покупець знаходиться у зоні доступу телефонної мережі).

Якщо потрібний розмір, колір, виріб на складі відсутній, йому буде запропоновано альтернативні варіанти.

У разі відмови клієнта від запропонованих варіантів – суму авансу буде повернено протягом 1-2 робочих днів.

Будь ласка, зверніть увагу, що складні погодні умови, особливо взимку, так само як і інші форс мажорні обставини можуть вплинути на день Вашого відвантаження та відправлення товару.

Також візьміть до уваги, що товари відправлені у будь-який день, після 12-00, у накладній Нової Пошти можуть відображатися наступного дня. Також товари відправлені в суботу після 12-00 у накладних Нової Пошти відображаються, як відправлені в неділю чи понеділок.

Всі ці нюанси залежать від напрямку відправленого товару та відстані його маршруту. Більш точну інформацію про терміни доставки, а також вартість доставки Вашого товару Ви можете дізнатись на сайті Нової пошти  або Укрпошти

ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ (Брак виробу).

        Незважаючи на те, що ми ретельно перевіряємо якість товару, що відправляється клієнтам, ми допускаємо мінімальну можливість отримання Вами моделі з виробничим браком.

У цьому випадку ми обов’язково зробимо заміну товару на аналогічну модель, а у разі пересортування (Вам ненавмисно вислали іншу модель, колір чи розмір) – на коректну модель.

ВИРОБНИЧИЙ БРАК — це вироби, продукція, яка не задовольняє всі встановлені технічні умови або стандарти і передача якої споживачеві не допускається через наявність дефектів. Їх не можна застосовувати за призначенням або можна експлуатувати лише після виправлення дефектів.

Вироби з виробничим браком можна ідентифікувати як товар неналежної якості у разі виявлення:

Дірки на виробі
Пропаленої праскою деталі виробу
Виріб порвано
Технічні забруднення, які неможливо видалити самостійно, за допомогою легкого прання!
Декор, деталі виробу знаходяться в іншому, недозволеному місці (наприклад – на легінсах кишеня знаходиться не ззаду, а на коліні або в іншому недозволеному місці)

У цих випадках виріб ідентифікується як виріб неналежної якості!

Повернення\обмін таких виробів здійснюється за наш рахунок!

ВАЖЛИВО!

Будь ласка, уточнюйте всі нюанси, що Вас цікавлять у менеджерів, до покупки виробу.

Рішення про вибір розміру приймає клієнт самостійно, в кожній картці товару є заміри на кожен виріб, поради менеджерів щодо вибору розміру мають рекомендаційний характер.

Не належать до моделей неналежної якості (браку) виробу, які не «сіли» на Вас.

Кожна людина індивідуальна, на підставі знань особливостей своєї фігури, визначає свій фасон і той розмір одягу, що йому підходить. Гарантувати, що вибраний Вами по фотографії виріб буде сидіти на Вас, як на зразку, ми можемо лише в тому випадку, якщо Ваша фігура повністю відповідає параметрам моделі на фотографії.

До браку не належать дрібні візуальні недоліки такі як:

  • легко виводимі цятки, нитки, що стирчать, наявність зайвих ниток на виробі, нерівні шви з внутрішньої сторони виробу, незначний малюнок принта тканини виробу, розійшлася змійка (її легко можна просто затиснути для відновлення працездатності), не вистачає гудзика, а також все інше, не порушує загальний вигляд виробу. Відтінок кольору виробу також може залежати від налаштувань Вашого монітора або екрана смартфона та незначно відрізнятися, оскільки фотографії зроблені у студії під яскравим освітленням.

При вказівці складу тканини моделі вказується найбільша складова матеріалу виробу.

Наприклад:

Якщо виріб складається на 80% з ангори та на 20% з іншого матеріалу, у картці товару буде вказано матеріал “ангора”. Якщо товар складається з ангори та трикотажу у відносно рівних пропорціях у картці товару буде зазначено: “ангора – трикотаж”. Якщо товар повністю складається з ангори, буде зазначено: “Ангора – 100%”. Зазвичай у картці товару вказується лише велика складова складу тканини виробу. У випадку наявності алергенної реакції на певні тканини, Вам слід звернутися з детальним запитом про склад Вашої покупки.

Наявність у Вас алергії на склад тканини не є підставою для визнання виробу як «неналежної якості».

Як обміняти виріб неналежної якості!

Термін розгляду заявки на обмін товару неналежної якості адміністратором нашого інтернет-магазину: від 2 до 3 робочих днів.

  1. Виробничий брак був виявлений Вами на пошті при отриманні –

Вам необхідно :

  • Залишити посилку на пошті, не забираючи її або зробити відмову від отримання!
  • Надіслати нам на пошту monargo@ukr.net фото самого товару, який ви отримали, з докладним описом у чому суть браку/дефекту.
  • Чіткі фотографії, що підтверджують наявність браку, дефекту, виявлені на пошті, при отриманні.
  1. Виробничий брак був виявлений Вами вдома, при розпакуванні

Вам необхідно: ПРОТЯГОМ 1-ГО ДНЯ!

  • Надіслати нам на пошту monargo@ukr.net фото самого товару, який ви отримали, з докладним описом у чому суть браку/дефекту.
  • Чіткі фотографії, що підтверджують наявність браку, дефекту.
  • Надіслати посилку на адресу, вказану адміністратором, в той же або на наступний робочий день!

Термін обміну товару неналежної якості:

  • Обмін товару – на ідентичний товар належної якості, такого ж кольору та розміру – за наш рахунок в обидві сторони – протягом 2-3 днів з моменту одержання нами виробу.

ВАЖЛИВО!

        Якщо на складі відсутній аналогічний товар належної якості для його обміну, покупець має право обміняти його на будь-який інший товар належної якості або розірвати електронний договір оферти та вимагати від інтернет-магазину повернення коштів!

  • Повернення грошових  коштів 

    до 7 робочих днів після отримання нашим кур’єром товару назад на пошті  (Згідно з абз. 4 ч. 3 ст. 9 ЗУ “Про захист прав споживачів”)

Пояснення: “Мені так здається, я думаю, мені не подобається тканина, фасон, колір, річ не така, як я думала, мріяла, розраховувала і т.д.” не підтверджені фотографіями, ми не можемо розглянути як претензію до ідентифікації виробу як неналежної якості. Ми зобов’язані пред’явити фабриці – виробнику чіткі фотографії для компенсації витрат на заміну виробу.

У разі відсутності подібних фотографій, повернення обміну виробу відбувається на умовах повернення/обміну товару належної якості, транспортні витрати та витрати на доставку та повернення товару клієнт оплачує самостійно.

На жаль, зважаючи на часті випадки обману в сторони несумлінних клієнтів, які навмисне ушкоджували товар належної якості з метою його повернення або обміну на іншу модель, ми здійснюємо лише обмін по шлюбу на ідентичну модель належної якості, такого ж кольору та розміру, якщо немає на складі аналогічного товару, клієнту буде запропоновано альтернативні варіанти обміну товару на товар належної якості, лише у разі відсутності аналогічного чи альтернативного товару на складі, кошти будуть повернуті покупцю в повному обсязі на картку ПриватБанку.

За бажання клієнта змінити розмір або колір виробу, заміна відбувається за рахунок оплати клієнтом витрат на пересилання послуг Нової Пошти, Укр.Пошти або інших ТК.

ВАЖЛИВО!

  • Повідомлення покупця з ідентифікації товару як неналежної якості приймається адміністрацією на електронну пошту в день отримання товару на пошті!
    Якщо Ви повідомили нас про виявлений брак, дефект у пізніший термін, наприклад через 1-3 і більше дня, ми не можемо ідентифікувати виріб як товар неналежної якості, у цьому випадку повернення\обмін здійснюється на умовах повернення\обміну товару належної якості!
  • Якщо при отриманні нашим кур’єром від Вас посилки з поверненням, буде виявлено, що брак, дефект був нанесений після ваших дій (наприклад- при одяганні, неакуратному поводженні з виробом, виріб розтягнутий, має сторонній запах, сліди від дезодоранту і т.д) згідно ЗУ «Про захист прав споживачів» ми маємо право відмовити Вам у поверненні виробу!
    Товари неналежної якості (після експлуатації або з пошкодженими ярликами, упаковкою, неповною комплектацією) замовлені на нашому сайті, обміну та поверненню не підлягають.
  • Товари надіслані покупцем назад за допомогою післяплати будуть повернуті, всі витрати на послуги обраної транспортної компанії в даному випадку, буде нести покупець. З товарів відправлених післяплатою, у разі відмови клієнта забрати їх з поштового відділення, буде додатково вирахована комісія з попередньої оплати у розмірі повної вартості транспортування товару туди-назад включаючи послуги транспортної компанії та кур’єрської служби.
  • Нова пошта не повертає товар «автоматично» після Вашої відмови його забрати. Обов’язково повідомте нам, якщо Ви не забрали товар, написавши на пошту monargo@ukr.net або на будь-який інший месенжер. У разі несвоєчасного інформування про Вашу відмову забрати посилку, усі додаткові витрати пов’язані зі зберіганням товару на складі Нової Пошти, Укр.Пошти та інших транспортних компаній будуть вираховані із суми попередньої оплати замовлення.

ПОВЕРНЕНЬ АБО ОБМІН ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.

Приклади товару належної якості:

  • Відтінок кольору відрізняється від того, яким ви бачите його на фотографії.

Враховуйте будь-ласка, що багато фотографій зроблено в студії під досить яскравим освітленням, професійним повнокадровим фотоапаратом, проходять обов’язкове коригування світла, так само на відтінки кольору впливають налаштування Вашого монітора або екрана смартфона. Одна й та сама фотографія при різних налаштуваннях екрана може мати різний відтінок кольору. Основа кольору повинна залишатися вказаною.

  • Принт малюнку може мати незначну відмінність від наданих на фотографіях.

Різні партії тканини можуть незначно, але відрізнятися одна від одної відтінком або принтом.
Тому, при покупці виробів по фотографії, не мацаючи, не міряючи Ви повинні бути готові, що відтінок сукні може відрізнятися від відтінку ваших улюблених туфель, а колір костюма може бути не такий насичений як на фото! Це не є підставою для повернення виробу як товар неналежної якості.

  • Також дрібні візуальні недоліки

Такі як: плями, що легко виводяться, нитки, що стирчать, наявність зайвих ниток на виробі, нерівні шви з внутрішньої сторони виробу, розійшлася змійка (її легко можна просто затиснути для відновлення працездатності), не вистачає гудзика, а також все інше, що не порушує загальний вигляд виробу .

       Вищезазначені пункти не є підставою для повернення виробу як товар неналежної якості.

На підставі ст. 4 Закону України «Про захист прав споживача» покупець має право обміняти товар належної якості на будь-який інший товар з асортименту нашого інтернет-магазину або повернути гроші, за вирахуванням вартості транспортних витрат, у таких випадках:

  • з моменту покупки минуло не більше 14 днів;
  • товар не використовувався;
  • збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, всі бирки, ярлики тощо;
  • покупцю відомі правила експлуатації одержаного товару.
    у разі, якщо покупець не знайомий із правилами експлуатації отриманого виробу, він звертався для роз’яснення умов та правил використання товару.

Покупець не має права повернути товари, перелік яких зазначено у Постанові Кабінету Міністрів України

Термін розгляду заявки на повернення товару належної якості: 2-3 робочих дня.

Повернення чи обмін товару належної якості здійснюється за рахунок покупця..

    Кошти на картку покупця за товар належної якості, повертаються виключно за сам товар, всі транспортні витрати, пов’язані з поверненням товару належної якості, а також витрати на повернення товарів належної якості на склади виробників, покладаються на покупця!

Транспортні витрати на повернення або обмін, в даному випадку, включають такі витрати:

– Транспортування товару належної якості Транспортною компанією “Нова Пошта”, “УкрПошта”, або ін. ТК.
– приїзд кур’єра на пошту власним транспортом, перевірка кур’єром належної якості поверненої моделі,  зворотна доставка товару з пошти на склад особистим транспортом кур’єра, складання акта -передачі прийому моделі на склад виробника.

СПОСОБИ ПОВЕРНЕННЯ \ ОБМІНУ ТОВАРУ НАЕЖНОЇ ЯКОСТІ.

Варіант 1: Заміна розміру чи кольору.

Клієнт має право замінити розмір або колір моделі, що не підійшов йому, на інший за умови:

  • Потрібний розмір\колір зазначений у картці товару та є в наявності.
  • Клієнт оплачує послуги ТК «Нова Пошта», УКР.Пошти або ін. ТК щодо пересилання товару в обидві сторони

Варіант 2: Обмін на інший товар.

Клієнт може замінити товар, що не підійшов, на будь-який інший, на будь-яку суму (меншу, рівну, більшу) від ранньо сплаченої.

  • Потрібний розмір\колір зазначений у картці товару та є в наявності.
  • Клієнт оплачує послуги ТК «Нова Пошта», УКР.Пошти або ін. ТК щодо пересилання товару в обидві сторони

Варіант 3: Обмін товару на 2 та більше, інші моделі.

Клієнт може замінити товар, що не підійшов йому на 2 і більше інші моделі, на будь-яку суму (меншу, рівну, більшу) від ранньо сплаченої.

Варіант 4: Повернення коштів за товар належної якості на картку покупця:

При здійсненні повернення коштів за товар належної якості, всі витрати на доставку та транспортування товару зі складу фабрики-виробника оплачує покупець.

Доставка та транспортування товару включає:

  1. Послуги доставки ТК «Нова Пошта», УкрПошта або ін.
  2. Послуги кур’єра з оформлення повернення виробів належної якості – виїзд кур’єра до відділення Нової пошти для отримання товару, перевірки збереження його споживчих властивостей, бірок, ярликів, перевірка стану виробу тощо. а також подальше транспортування товару назад на склади виробників власним транспортом та заповнення документів на повернення виробу, для повернення коштів на рахунок (картку) покупця.
  • Витрати на послуги кур’єра з оформлення повернення виробів на склади НЕ включено у вартість виробу, тому стягуються додатково (у сумі – 100 гривень за 1 виріб)

При здійсненні повернення всі фінансові взаєморозрахунки відбуваються виключно поштою вказаною на головній сторінці сайту для документального підтвердження умов повернення.

Після ознайомлення з даним розділом, будь ласка, надішліть на пошту monargo@ukr.net Запит на повернення коштів у довільній формі із зазначенням причини повернення моделі, чіткі фотографії отриманого Вами виробу в упаковці та без упаковки (не менше 2-х фото).

Після отримання відповіді від адміністратора про прийом Вашої заявки на повернення або обмін, Вам слід вислати модель за адресою, вказаною адміністратором, у найкоротші терміни, також вкажіть у листі у відповідь номер накладної за якою Ви отримували товар, що повертається, а також (у разі повернення коштів) ) обов’язково вкажіть номер Вашої картки Приват Банку на який буде здійснено повернення коштів та повне ПІБ.

Примітка: Зверніть увагу, що повернення коштів (за вирахуванням вартості транспортних витрат) буде здійснюватись тільки на ту платіжну картку і на те ПІБ, звідки і було здійснено платіж.

Термін повернення коштів у нашому інтернет-магазині: до 7 робочих днів після отримання товару назад на пошті (Згідно з абз. 4 ч. 3 ст. 9 ЗУ “Про захист прав споживачів”)

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ ЗШИТОГО НА ЗАМОВЛЕННЯ.

Відповідно до законів України, будь-який товар зшитий на замовлення, поверненню або обміну не підлягає.

Однак, навіть у цьому випадку, ми йдемо нашим покупцям назустріч і пропонуємо замінити товар, пошитий на замовлення, на 2 інші будь-які моделі.

Дані вироби зазначаються у картці товару фразою “на замовлення”

ПРИЄМНІ БОНУСИ ДЛЯ НАШИХ КЛІЄНТІВ:

  • У випадку, якщо Ви зробили оптове замовлення, і якоїсь із замовлених Вами моделей немає в наявності, всі інші моделі вважаються за ОПТОВОЮ ціною, навіть якщо це одна одиниця.
  • У разі затримки відправки товару більш ніж на 7 робочих днів з моменту оплати, клієнт має право попросити БЕЗКОШТОВНУ доставку.
  • При оптовій купівлі, у разі часткового повернення товару, ми не перераховуємо залишені вироби на роздрібну ціну.
  • Незважаючи на закони України, які дозволяють нам не здійснювати обмін та повернення виробів зшитих на замовлення, ми пропонуємо нашим клієнтам обміняти їх на інші моделі.

Ми налаштовані на довгострокову, плідну співпрацю з Вами, ми любимо наших клієнтів, тому ЗАВЖДИ намагаємося знайти позитивне вирішення Вашого питання.

Головне в роботі для нас – це взаємоповага, Ваше задоволення покупкою та співпрацею.

Купівля через інтернет включає ризики того, що Вам може щось не підійти, не сподобатися тканина, фасон або інші нюанси, хоча до цього ми можемо отримати безліч позитивних відгуків про цей же виріб. Ми впевнені, що обов’язково підберемо для Вас те, що Ви шукаєте і за найвигіднішою для Вас ціною.

                З повагою, команда Monargo.com.ua

Кошик
0